sâmbătă, 25 martie 2017

trăiesc?

 E frig și întuneric și nu doar afară. Vreau să mă înțeleg. Să înțeleg de ce fac ce fac. Dar ce fac? Poate m-aș înțelege dacă aș încerca. Nu vreau să încerc, dar totuși vreau să aflu. Sunt prea confortabil și totodată inconfortabil. Starea asta e starea mea normală pe care vreau totuși să o schimb. Nu știu în ce direcție vreau să îmi schimb starea dar cu sigurantă vreau să o fac. M-am săturat să fiu atât de instabil. M-am săturat să fiu atât de implicat în chestii neînsemnate. M-am săturat să fiu bătaia mea de joc. M-am săturat de lupta asta cu mine însumi. M-am săturat să îmi duc viața spre nicăieri.  
 Nu iubesc să scriu însă nici nu îmi displace dar simt că trebuie. Simt că prin asta o să pot schimba ceva la mine. Probabil speranțele astea-s în van, dar cine știe. N-am nimic de pierdut, literalmente.
 M-am hotărat. De azi o să trăiesc. O să trăiesc pe bune. N-o să mă mai consum aiurea. N-o să îmi mai pese de lucruri și persoane nesemnificative. N-o să mai tind spre idealuri neimportante. N-o să mai vreau să fiu ca cineva. N-o să mai vreau să vegetez. N-o să mai vreau să pierd timpul. O să vreau să trăiesc. Ușor de zis. Ar trebui să fie ușor să renunț la unele chestii inutile pe care le fac, dar nu e așa. Nu e deloc așa. Dar trebuie să lupt. Nu trebuie să îmi duc viața spre nicăieri. Nu. Trebuie să am un sens...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu