luni, 18 septembrie 2017

Ce zi e azi? - Unde sunt?

Apatie. Rănesc persoane la care țin. Regret. Nimic din ce fac nu e voit. Nici măcar ce e bine. Sunt aerian, nu știu ce se întâmplă cu mine. Melancolie. Când sunt trist îmi pun Miles Davis și ascult până îmi trece. Funcționează. Ah, am albumul ăsta pe repeat pentru a șasea oară deja... Inconștiență. Mă simt afundat în vise deșarte. Mă simt blocat în gânduri irealizabile, inutile. Unde sunt eu ăla realist, care taie în carne vie? Poate s-a pierdut. Poate așteaptă un moment prielnic să iasă. Cam acum ar fi momentul, mă auzi? E nevoie de tine! E nevoie de gândirea ta lucidă. Oare mă mint că sunt iubit? Oare sunt iubit? Oare mă mint când spun "contez"?
Cine decide ce stări am? Cine îmi moderează gândirea?
Unde sunt eu ăla care are răspunsuri pentru toate întrebările astea? Unde sunt eu ăla care știe concret ce simte? Unde? Unde e? Unde sunt?
Îl opresc pe Miles și mă întind pe canapeaua mea crem din sufragerie. Închid ochii și-mi spun: "poate-l voi găsi mâine".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu